روغن آرگان دوست مو های تو
نوشته شده توسط : سعید

روغن آرگان به خاطر فواید بسیار آن یکی از محبوب ترین روغن های جهان است. با وجودی که محبوبیت آن روز به روز افزایش می یابد، پیدا کردن نوع خالص و با کیفیت هنوز هم سخت است، و روغن آرگان یکی از گرانترین ترین روغن های طبیعی نیز می کند.
این خرید روغن آرگان گران‌بها از میوه درخت آرگان (آرقان) تهیه می‌شود که میوه آن شباهت زیادی به فندق دارد! گرچه این میوه و گیاه ، بومی مراکش و شمال آفریقا است، اما امروزه از آرگان در سرتاسر جهان برای انواع کاربردهای آشپزی، آرایشی و دارویی استفاده می شود.

روغن آرگان چیست؟ بهترین روغن آرگان برای موهای شما

اگر به زمانی که روغن موها برای اولین بار در صحنه ظاهر ظاهر شده اند فکر کنید ، احتمالاً روغن آرگان را به عنوان کلاسیک فوری به یاد می آورید که دنیای زیبایی را طوفان کرد. اما روغن آرگان چیست و آیا روغن آرگان برای موهای شما مفید است؟ در این راهنمای مفید ، ما این ماده اصلی زیبایی را حذف می کنیم ، توضیح می دهیم که روغن آرگان برای موها مفید است و نحوه استفاده از روغن آرگان برای موها را به شما نشان می دهیم.

روغن آرگان چیست؟
روغن آرگان از مراکش تهیه می شود و از مغز درخت آرگان بومی این کشور شمال آفریقا تهیه می شود. این میوه روغنی توسط مردم محلی مراکش برای تغذیه و مرطوب کردن پوست و موهای خشک استفاده می شود - به دلیل محتوای بالای آنتی اکسیدان ها ، اسیدهای چرب و ویتامین E ، روغن آرگان یک راه عالی برای مرطوب کردن پوست و محافظت از آن در برابر آفتاب است. اما آیا روغن آرگان برای موهای شما مفید است؟ بخوانید تا متوجه شوید!

آیا روغن آرگان برای مو مفید است؟
روغن آرگان به طرق مختلف روی موها جادو می کند. سرشار از مواد مفید از جمله اسیدهای چرب و ویتامین E است که آن را به یک ماده عالی برای استفاده در مو و پوست تبدیل می کند. در اینجا برخی از خواص روغن آرگان برای موها ذکر شده است:

1. به مبارزه با شوره سر کمک می کند
خشکی پوست سر نه تنها باعث تحریک می شود بلکه ممکن است منجر به ایجاد پوسته های سفید در موهای شما شود. روغن آرگان با مرطوب کردن ملایم پوست سر به مقابله با این مشکل کمک می کند ، بنابراین می توانید با شوره سر خداحافظی کنید و با یک پوست سر شادتر سلام کنید!

2. به مبارزه با وز شدن کمک می کند
اگر می خواهید موهای فر را مهار کنید ، روغن آرگان را بهترین دوست جدید خود کنید! استفاده از روغن آرگان روی موها باعث می شود موهای مزاحم مزاحم تحت کنترل درآمده و همچنین باعث درخشندگی و درخشندگی موهای شما شود.

3. موها را از آسیب محافظت می کند
از ابزارهای حالت دهنده داغ گرفته تا آلودگی روزمره ، عوامل زیادی وجود دارد که می تواند به موهای ما آسیب برساند. روغن آرگان یک راه عالی برای مقابله با این مشکل است. روغن آرگان به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی غنی ، به خنثی کردن آسیب مو و همچنین تامین رطوبت مورد نیاز برای جلوگیری از آسیب ، شکستگی و شکستگی در آینده کمک می کند.

4. به درخشندگی بیشتر کمک می کند
روغن آرگان با محتوای بالای آنتی اکسیدان ها ، اسیدهای چرب ضروری و ویتامین E ، به افزایش کشسانی مو کمک می کند و به طور مداوم درخشش را به موهای کدر و بی روح باز می گرداند.

بنابراین ، آیا هدف شما حفظ کیفیت و سلامت رشته های بکر است یا بیشترین تلاش برای ترمیم قفل های آسیب دیده و شکسته ، روغن آرگان تقریباً برای همه ضروری است. اکنون می دانید که روغن آرگان چگونه برای موها مفید است ، بیایید نحوه استفاده از روغن آرگان برای موها را برای بهترین نتایج توضیح دهیم!

نحوه استفاده از روغن آرگان برای مو
فکر می کنید موهای شما می تواند از روغن آرگان سود ببرد؟ خوب ، خوشبختانه برای شما ، راه های زیادی وجود دارد که می توانید آن را در رژیم مراقبت از مو خود قرار دهید! در اینجا بهترین روش های استفاده از روغن آرگان آمده است:

1. شامپو و نرم کننده
برای رطوبت شدید و محافظت از حمام ، محصولات معمولی خود را برای شامپو و نرم کننده آغشته به روغن آرگان تغییر دهید. ما روغن آرگان و اسطوخودوس ما را توصیه می کنیم. روغن آرگان به تغذیه موهای شما کمک می کند در حالی که اسطوخودوس بوی زیبایی می دهد. اگر این به اندازه کافی خوب نبود ، شامپوها و نرم کننده های ما نیز بدون ظلم و فاقد رنگ ، سیلیکون ، پارابن و سولفات هستند. در مورد فواید شامپو بدون سولفات در راهنمای مفید ما بیشتر بخوانید.

2. ماسک مو یا نرم کننده مرطوب کننده
استفاده از ماسک مو یا نرم کننده حاوی روغن آرگان به موها اجازه می دهد تا موها به طور کامل از مزایای آن استفاده کرده و تمام ویتامین ها را جذب کنند. چرا نمی توانید با امتحان کردن کرم اسموتی روغن آرگان و اسطوخودوس که به طور خاص برای کاهش موخوره و موهای زیبا و شگفت انگیز طراحی شده است ، ببینید موهای شما چگونه می تواند مفید باشد.

3. روغن مو
تکنیک خود را تا آنجا که ممکن است حفظ کنید و از روغن آرگان به عنوان روغن معمولی مو استفاده کنید. هر زمان که به دنبال کمی رطوبت ، محافظت یا کنترل موهای فر هستید ، روی موهای خیس یا خشک بمالید.

4. درمان پوست سر
همانطور که در بالا توضیح دادیم ، روغن آرگان یک راه عالی برای کمک به آرام کردن و مرطوب کردن پوست سر است. به سادگی روغن را در ریشه موهای خود در امتداد پوست سر ماساژ دهید تا شوره ، التهاب یا خارش عمومی برطرف شود.

 

لینک منبع: دکاموند شیمی 

 





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: